Πώς δύο λέξεις σε ένα άρθρο “καταπόντισαν” τις μετοχές της Tencent και…

Πώς δύο λέξεις σε ένα άρθρο “καταπόντισαν” τις μετοχές της Tencent και…

04/08/2021 0 By GAM

[ad_1]

Η αγορά είναι συχνά ένα ευαίσθητο μέρος, αλλά μερικές φορές φτάνει στα άκρα, όπως αυτό που μόλις διαδραματίστηκε με την Tencent και πολλές άλλες κινεζικές εταιρείες τυχερών παιχνιδιών την Τρίτη το πρωί.

Οι μετοχές της Tencent απώλεσαν σχεδόν 10%, αφότου ένα άρθρο της Economic Information Daily, που συνδέεται με τα κινεζικά κρατικά μέσα ενημέρωσης, αποκάλεσε το εξαιρετικά δημοφιλές Honor of Kings της Tencent ως ένα πρόβλημα εθισμού της νεολαίας της Κίνας, ενώ μίλησε με σκληρά λόγια για τα βιντεοπαιχνίδια γενικά:

“Το ‘πνευματικό όπιο’ έχει εξελιχθεί σε βιομηχανία αξίας εκατοντάδων δισεκατομμυρίων”, αναφέρει το άρθρο. “…Δεν επιτρέπεται σε καμία βιομηχανία, σε κανένα άθλημα να αναπτυχθεί με τρόπο που να καταστρέψει μια γενιά”.

Το “πνευματικό όπιο” είναι ένας απίστευτα φορτισμένος όρος στην Κίνα και τα κρατικά μέσα ενημέρωσης που εκδίδουν μια τόσο σκληρή κριτική για την Tencent και τα τυχερά παιχνίδια γενικά τρόμαξαν τους επενδυτές, οδηγώντας της μετοχές σε “ελεύθερη πτώση” και ακόμη υψηλότερες πτώσεις μεταξύ άλλων κινεζικών εταιρειών τυχερών παιχνιδιών όπως η NetEase και η GMGE. Η ιδέα ήταν ότι αυτό το συναίσθημα μπορεί να συνοδεύεται από κάποιους επερχόμενους αυστηρούς περιορισμούς για αυτές τις εταιρείες από το κράτος.

Και τότε συνέβη κάτι… περίεργο.

Το άρθρο “κατέβηκε” και διαγράφηκε από το WeChat. Αναδημοσιεύτηκε λίγο αργότερα με τον όρο “πνευματικό όπιο” να έχει αφαιρεθεί και η γλώσσα να είναι πιο απαλή γενικότερα. Ήταν πάλι μια κριτική για το παιχνίδι και μια προειδοποίηση για τον εθισμό, αλλά πολύ λιγότερο σκληρή από το άρθρο που δημοσιεύθηκε αρχικά.

Αυτή η εξέλιξη προκάλεσε την ανάκαμψη των μετοχών και τώρα η Tencent υποχωρεί “μόνο” περίπου 6% αντί για 10%, αλλά αυτό σημαίνει ότι περίπου 30-35 εκατομμύρια δολάρια έχουν εξαφανιστεί από την κεφαλαιοποίησή της. Η NetEase κατέγραψε πτώση κατά 8%, από το αρχικό 15%. Η GMGE απώλεσε περί τα 13% της αξίας των μετοχών της, ξκερδίζοντας ελάχιστα από την αρχική πτώση 15,6%.

Τι συνέβη εδώ; Φαίνεται ότι η κινεζική κυβέρνηση είχε δύο αντικρουόμενες προτεραιότητες. Η Κίνα δεν θέλει μια γενιά από τα παιδιά της εθισμένα στα βιντεοπαιχνίδια και ως εκ τούτου, ενδέχεται να ενέκρινε την αρχική έντονα αυστηρή κριτική προς τη βιομηχανία. Και όμως η Κίνα θέλει επίσης οι κινεζικές επιχειρήσεις να πετύχουν και να πάνε καλά στην αγορά, οπότε όταν συνειδητοποίησαν ότι αυτό το άρθρο μόνο του προκάλεσε μαζική “βουτιά” λόγω φόβου για ενέργειες από πλευράς κυβέρνησης, προσπάθησαν να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Αλλά κάποια ζημιά έχει ήδη γίνει.

Θα δούμε αν οι μετοχές συνεχίσουν να ανακάμπτουν ή αν θα πραγματοποιηθεί κάποια πρόσθετη ενέργεια (επόμενο άρθρο: Τα βιντεοπαιχνίδια είναι υπέροχα, στην πραγματικότητα!), Αλλά αυτό ήταν πραγματικά μία σοκαριστική στιγμή που έδειξε τι μπορούν να κάνουν δύο διαγραμμένες λέξεις σε ένα άρθρο.

Η Tencent είπε ότι θα εργαστούν για τη μείωση του χρόνου και των χρημάτων που δαπανώνται για παιχνίδια από παιδιά και υποστηρίζει την απαγόρευση του παιχνιδιού για παιδιά κάτω των 12 ετών.

[ad_2]

Πηγή