Ειδήσεις διασκέδασης με κέρματα |  Πρόβλημα κόστους μεταφοράς για τη βιομηχανία μηχανών διασκέδασης

Ειδήσεις διασκέδασης με κέρματα | Πρόβλημα κόστους μεταφοράς για τη βιομηχανία μηχανών διασκέδασης

27/01/2021 0 By GAM

[ad_1]

Οι εισαγωγείς ψυχαγωγικών μηχανημάτων αγωνίζονται με τα έξοδα αποστολής, κυρίως μεταξύ της Ασίας και του ΗΒ ή των ΗΠΑ.



φορτίο

Το πρόβλημα έχει προστεθεί σημαντικά στο κόστος των νέων μηχανημάτων για τους χειριστές, σύμφωνα με τους μεγάλους διανομείς που αναφέρουν ότι τα τέλη μεταφοράς είναι τώρα τρεις ή τέσσερις φορές περισσότερο από ό, τι θα ήταν κανονικά.

Ο James Anderson, διευθυντής εμπορικών και πωλήσεων στο BANDAI NAMCO Amusement Europe στο Λονδίνο, δήλωσε: «Υπάρχουν μερικές μεταβλητές που προκαλούν προβλήματα με τη ναυτιλία, όπως η συνηθισμένη αύξηση του νέου κινεζικού έτους με αυξήσεις κόστους και καιρικές συνθήκες στη Βόρεια Αμερική, αλλά ο Covid- Το 19 παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην εντατικοποίηση διαφόρων παραγόντων φέτος.

«Η πανδημία μας έχει χτυπήσει στον αέρα, στη θάλασσα και στους δρόμους. λιγότερες πτήσεις σημαίνει λιγότερες ευκαιρίες για αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές με περιορισμένη χωρητικότητα και οι λιμενεργάτες και οι οδηγοί φορτηγών καταπολεμούν τις ελλείψεις προσωπικού από τις άμεσες επιπτώσεις του ιού. Οι ειδήσεις αυτή την εβδομάδα περιγράφουν ένα παράδειγμα λιμένα των ΗΠΑ όπου 700 εργαζόμενοι έχουν πληγεί από τον ιό, αφήνοντας τα σκάφη να παρατάσσονται σε αναμονή για εκφόρτωση. Αυτό στη συνέχεια έχει επιπτώσεις στα χρονοδιαγράμματα αποστολής με καθυστερημένα καθήκοντα και δραματικά μεγαλύτερες λύσεις, όπως ανακατεύθυνση και μεταφορά φορτίων από διαφορετικές θύρες προορισμού.

«Επιπλέον, πιστεύεται ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες προσπαθούν να αντισταθμίσουν τα χαμένα έσοδα στις αρχές του έτους, αλλά δεν υπάρχουν αρκετά εμπορευματοκιβώτια στις σωστές τοποθεσίες (π.χ. Κίνα) για να ικανοποιήσουν τη ζήτηση για μετακίνηση αγαθών – με επιπλέον ΜΑΠ εμπορεύματα που συμβάλλουν στη συμφόρηση και τις ελλείψεις. Τα εμπορευματοκιβώτια στην Ασία έχουν αυξηθεί περισσότερο από τέσσερα τους τελευταίους μήνες. Αυτό θα μειωθεί μετά την Κινέζικη Πρωτοχρονιά, ωστόσο, σε αντίθεση με τις κανονικές συνθήκες, είναι αμφίβολο ότι θα μειώσει μέχρι τα προηγούμενα επίπεδα φέτος. Αυτό μπορεί να σημαίνει μια δραματική αύξηση του κόστους εκφόρτωσης των εμπορευμάτων (ειδικά των μεγαλύτερων, όπου διαχωρίζετε το κόστος του εμπορευματοκιβωτίου σε σχέση με τον αριθμό των μονάδων σε αυτό), αλλά η BNAE προσπαθεί να περιορίσει στο ελάχιστο τυχόν πρόσθετο κόστος.

«Γνωρίζουμε ότι αυτό δεν είναι ιδανικό, αλλά είναι μια αναπόφευκτη κατάσταση που όλοι πρέπει να περάσουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Εφόσον έχουμε λίγη υπομονή, κατανόηση και μια ισχυρή ελπίδα ότι αυτό δεν θα είναι μόνιμη κατάσταση, μπορούμε να σπάσουμε και να εργαστούμε με τις ναυτιλιακές γραμμές όπου είναι δυνατόν. “

Η κατάσταση επιβεβαιώθηκε περαιτέρω από τον Paul Williams, CEO της Sega Amusements Europe. Είπε: «Οι τρέχουσες τιμές αποστολής είναι τρεις έως τέσσερις φορές αυτές που πρέπει να είναι. Ευτυχώς, αυτή τη στιγμή έχουμε αρκετό απόθεμα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Λόγω του χρονικού διαστήματος της πανδημίας στις αρχές της σεζόν αγορών του 2020, έχουμε ήδη εφοδιάσει. Ελπίζω ότι οι τιμές των ναύλων θα μειωθούν μετά το κινεζικό νέο έτος. Ωστόσο, πολλοί προμηθευτές λένε ότι αναμένουν αύξηση 20% στα εξαρτήματα λόγω προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού. “

[ad_2]

Πηγή